-
07
feb
2019‘Buitentijd’, advertorials voor in je backpack
Winterkampeerders, opgelet: neem je besneeuwde schoenen ’s nachts mee in je slaapzak. Dat voorkomt dat je je voeten de volgende ochtend in ijsklompen moet steken. Aldus luidt een van de vele ‘buitenhacks’ in het nieuwe reclametijdschrift van Bever, Buitentijd genaamd.
Deze winter verspreidde de outdoorketen het eerste nummer via de eigen winkels en als extraatje bij bestellingen in de webshop. Maar wat de printoplage tot het ongekende aantal van 450.000 exemplaren bracht, was de verspreiding via de kantines van sportclubs en leestafels van cafés. Iedere vier maanden een nieuw nummer, met reisverhalen toegespitst op het seizoen. „Mensen motiveren naar buiten te gaan”, blogde de redactie over de missie. Mét onze musthave-spullen, als stille boodschap. Bij ieder stuk daarom een plaatje van een wandelschoen, sneeuwbril, rugzak of skibroek.
Categorie
LAATSTE BERICHTEN
- • Twee zussen met een kinderwagen op dievenpad
- • Dit is geen kwajongensstreek meer, maar een aanslag
- • Doorgereden na ongeluk. Verdachter dan dit krijg je het niet
- • ‘Buitentijd’, advertorials voor in je backpack
- • Slim horloge voor kinderen blijkt gemakkelijk te kraken
- • Hennepplantage? Met die spullen kun je ook tomaten kweken
- • Die planten zijn volgens de rechter ‘niet vanzelf naar binnen gewandeld’
- • Of de officier zich ook zomaar in elkaar laat slaan
- • Werkstraf voor ‘akkefietje met schilderij’
- • Graag de volgende keer gewoon afrekenen